Med en pärm på huvudet


Jag tycker det är galet kul att fota min familj, för jag har all tid i världen att hinna fota detaljer och det sker i en naturlig miljö (de är ganska vana vid kameran vid det här laget). Dessa bilder har några år på nacken, förstår inte riktigt vad Vilmer pysslade med - men något var det. I helgen hade jag besök av familjen och då passade jag på att fota en massa (såklart) - fantastiskt egentligen med tanke på att jag annars aldrig fotar vardagsbilder. Nu fick jag till och med Fabian att fota ett par bilder på mig tillsammans med katten. Mys!

 

Kommentarer
Postat av: Ellen (alatariel)

Vilka härliga bilder! :D

2012-10-15 @ 13:45:33
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0