Fräknar


Sitter just nu och tragglar med e-legitimation. Ger nog upp nu, för det vill då inte funka med Nordea och Mac. Skitkasst måste jag säga, tummen ner för Nordea! I övrigt pluggar jag som bara den just nu. Har massor att läsa, så det blir inte mycket tid över. I helgen ska jag rensa bilder från förra helgens fotografering samt skicka till kunderna. Åhåjaja, mycket att stå i! Kul att jag tycker om att pyssla och planera. Tills vidare får ni se lite detaljbilder från en fotografering jag hade i våras. Fräknar är verkligen häftiga!


Kommentarer
Postat av: Becca

Åh, vilka underbara fräknar !

2012-10-04 @ 22:45:15
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: POOS

Jag gillade inte alls mina egna fräknar fram tills bara för något år sedan då jag tittade på väldigt mycket foton där man just fokuserat på fräknar. DÅ insåg jag att det är ganska karaktärsgivande, en del av mig.
Nu tycker jag det är hel-sött :)

Svar: Det brukar vara så att det man själv har gillar man inte (har man rakt hår vill man ha lockigt och vice versa). Kul att du insåg hur mycket karaktär fräknar ger! Tycker själv det är superfint! :)
Matilda

2012-10-05 @ 07:41:52
URL: http://www.POOS.blogg.se
Postat av: Ellen (alatariel)

Fina bilder! :)

2012-10-05 @ 10:08:28
URL: http://alatariel.papper.fi
Postat av: Antonia

Varför kunde du inte publicera min kommentar i inlägget vem som läser din blogg?

Svar: Hej. Jag har massa kommentarer som ligger och väntar på publicering och har än så länge inte haft tid att läsa igenom alla dessa fina ord som trillar in. Ska göra det så fort jag hittar en liten tidslucka i mitt fullproppade schema. :)
Matilda

2012-10-05 @ 20:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0