En ny vecka och nya planer


Nu är en ny vecka påbörjad, april är här också.. Igår hade jag ytterligare en fotokurs, vilket är superskoj! Nu börjar mina veckor bli fullbokade innan sommaren, det är en hel del som ska hinnas med faktiskt. I juni flyttar vi, till Umeå faktiskt. Så innan dess ska det packas. Jag har ett par bröllopsfotograferingar nu under våren, sen har jag fotokursen, barnfotograferingar och annat pyssel som ska hinnas med också. Tiden går fort. Det var alldeles nyss jag flyttade hit, men ändå känns det som att jag aldrig gjort annat. Samtidigt känns det som igår som jag bråkade med mina syskon om det ena och det andra. Man ska ta vara på tiden, har jag konstaterat. Sen får man ta det som det kommer!



Kommentarer
Postat av: Ida [Foto & personligt]

Jättefin bild, som alltid! Och va roligt att ni ska flytta till Umeå.. har själv bott där men bor nu i Örnsköldsvik igen. Hoppas ni ska trivas :)

2012-04-02 @ 17:39:41
URL: http://idalinneaogren.blogg.se/
Postat av: Maja

Hur gör man en sån "bit" bredvid bilden så att bilden kan vara mindre? Tacksam för svar!

2012-04-03 @ 13:46:46
Postat av: Sessan

Så spännande, är Fabian klar med sina studier lagom till att ni flyttar?

2012-04-03 @ 21:20:08
URL: http://impalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0