Äntligen hemma


Nu är jag äntligen hemma i Uppsala efter att ha rest hela vägen från Kalix, till Stockholm och slutligen hit ett par timmar senare. Vi har packat upp, tvättat kläder och gjort lite annat tråkigt. Har även hunnit med att säkerhetskopiera alla bilder jag tagit och sorterat dem också. Imorrn tänkte jag börja redigera. Har ett par bilder jag är riktigt, riktigt nöjd över, ska bli himla kul att få lägga upp dem här sen!

I övrigt tänkte jag även lägga upp lite bilder från en barnfotografering jag hade i början av december, men de får ni se först imorgon. Kika in då om ni är intresserade ;-)


Här är en bild jag tecknade på min fina vän Hilda och hennes katt Mojan. Den gav jag till henne i julklapp. Om ni vill kan jag lägga upp bilder från när jag gjorde den också. Nu kära vänner tänkte jag önska er godnatt! Kram!





Kommentarer
Postat av: Fredrik Larsson

Du är inte bara en jävel på att fota. Du kan verkligen teckna också :O

Skitsnyggt!!!!! Är det promarkers du färglägger med? :)

2012-01-09 @ 12:46:22
URL: http://fredlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0