Helgens bröllop i Tyresö


I lördags fotograferade jag och Fabian ett heldagsbröllop ute i vackra Tyresö. Ett helt otroligt brudpar. En helt otrolig plats. Kort sammanfattning av dagen: En helt otrolig dag. Ordagrant. Är sjukt nöjd över ett par av bilderna - tror jag just skaffat mig ett par nya favoriter. Men dem får ni tyvärr inte se förrän om någon vecka, när brudparet är hemma från sin resa och bilderna är färdiga och levererade. 
 
Än så länge får ni nöja er med en liten BTS som Fabian fotograferade med sin iPhone. Här ser ni en del av den vackra miljön i Tyresö. More to come.
 
Och till er alla där ute som funderar på att åka dagtåg + buss från Sthlm till Piteå. Ta nattåget istället.  Det gör fortfarande lite ont när jag tänker på att sitta still i ca 15 timmar. Bara ett litet tips som sagt. 
 


Kommentarer
Postat av: Fabian

Det var grymt kul att fota även om det blev en lång heldag!! :D

Svar: Ja, verkligen! :D
Matilda

2012-07-02 @ 18:33:21
URL: http://www.photobyfabbe.se
Postat av: S

Jag var också på Tyresö och fotograferade bröllop i Lördags. :)

Svar: Åh vad roligt! :D
Matilda

2012-07-03 @ 22:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0