Fullt upp


Sitter för tillfället och redigerar en massa bilder. Har de senaste dagarna varit i stugan och firat midsommar tillsammans med familjen och Fabian. I morse åkte jag tillbaka till Piteå för att jobba på apoteket. I veckan har jag jobb mån-ons och två konsultationer. Sedan ska jag gå på min fina mormors begravning och ett par dagar senare fotograferar jag bröllop i Stockholm. En tuff vecka är vad det kommer att bli. Så under tiden jag jobbar på så kan ni få se lite bilder på mig som Ellen fotograferade senast vi träffades.
 
Kram till er. 
 


Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag föll verkligen för den översta bilden. Så härlig!

2012-06-25 @ 16:34:05
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Fredrik Larsson

Lycka till med fotojobbet i Stockholm. :)
Och hoppas det går bra på begravningen. :(

Svar: Tack Fredrik. Det hoppas jag också. :(
Matilda

2012-06-26 @ 06:21:13
URL: http://www.fredlarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0