Min helg och lite instabilder


Jag fotade ett bröllop i Skellefteå igår och fick spendera mesta tiden på en buss, haha. Lyckat. I övrigt sitter jag och läser inför ett seminarium på måndag. Idag hade jag konsultation och barnfotografering och efter det åker jag till Umeå. Helgen har gått rasande fort, men så är det väl ibland. Synd bara att allt (mycket plugg, massa fotojobb och en hel del bussresande) skulle sammanfalla på en helg.
 
Här är lite insta-bilder från de senaste dagarna. En snygg solnedgång, Uno som leker med den bästa leksaken av dem alla (billigaste också!) nämligen en hårsnodd, samt min lillebror som läste en bok i går kväll. Då vet ni varför jag inte uppdaterat något igår och inte lär uppdatera mer idag heller. Ha det fint så länge!
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin blogg, med fina bilder! :)

2012-09-30 @ 10:54:30
URL: http://smallrainbow.soclog.se
Postat av: Ellen (alatariel)

Bilden på katten var jätte söt! :D

2012-10-07 @ 16:02:23
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0