Lycklig


Håhåjaja, haha. I morgon skriver jag en mattetenta som jag missade då jag var och reste med familjen. Sen ska det handlas och tvättas, såna där vardagsysslor som måste göras men som (enligt mig) inte är sådär superkul, haha. Och på kvällen kommer F hit. <3 Åh vad jag längtar. Kommer bli en underbar helg innan plugget startar på måndag. Jag känner mig ganska nöjd, rent allmänt, med livet just nu. Jag har tagit ett par beslut som har lättat på mitt hjärta, och allt känns så bra. Det hade varit snäppet bättre om F bott här, men jag vet att snart, förr eller senare, så kommer vi bo tillsammans igen - och fram till dess njuter jag av våra kvällspromenader över telefon och de helger han är här och hälsar på. What doesn't kill you makes you stronger. När jag tittar på bilderna nedan börjar jag tänka på byn jag växte upp i, och även Hilda som i stort sett alltid bott där i närheten. För ett par veckor sedan flyttade min bästa vän till London, och jag saknar henne massor, men mest av allt är jag så glad för hennes skull, för hon verkar lycklig där hon är och det är det allra allra viktigaste. Det är tur att skype, bloggar, mail och mobiler finns - annars hade saknaden nog varit värre. Jaja, nu ska jag sluta skriva, innan ni tröttnar på att läsa, haha.
 
Jag hoppas att ni får en underbar helg! Många kramar.
 
Sådant som gör mig lycklig. <3

Kommentarer
Postat av: Hilda

Härligt att höra att det är bra med dig bästis! Ha så kul i helgen med Fabian och hälsa från mig :) Saknar dig med <3 men ska se till att komma till Sverige och hälsa på snart. Kramar

Svar: Ja, tack <3 Fabian hälsar tillbaka! Ser fram emot att du kommer och hälsar på, men jag vill gärna åka dit och hälsa på också!! När är en annan fråga, men du får väl höra av dig om när det passar dig! Jag ska nog kunna en "vanlig" vecka eller så.. Kram!
Matilda

2013-08-31 @ 19:38:04
URL: http://uponthames.blogg.se
Postat av: erika

SV. Tack så hemskt mycket! Så glad jag blev att du gillar dem. Det betyder mycket för mig! :) Tack! :')

2013-09-02 @ 18:47:41
URL: http://uppblandmolnen.devote.se
Postat av: Therese

Vilken urmysig katt och vilka fina bilder du tar. Vart får du all inspiration ifrån?

/Therese
www.fisheco.se/blogg/flickslandan

Svar: Tusen tack Therese!! Ja han är verkligen en mysig katt. :)
Gällande inspiration så vet jag inte riktigt var den kommer ifrån, den bara är där. Jag tror att känslor, naturen, bilder (främst på nätet) osv inspirerar mig.

Kram!
Matilda

2013-09-19 @ 21:55:59
URL: http://www.fisheco.se/blogg/flickslandan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0