December it is


Jag kan inte skryta med att jag bloggat som en galning, men vet ni..? Jag har faktiskt inte tänkt tanken (på flera månader) att "nu MÅSTE jag blogga". Ibland har jag slängt upp ett inlägg för min egen skull. Det är väldigt skönt, att jag inte känner det som ett måste. 
 
Så, för att visa att jag lever (om än inte rent bloggmässigt) så slänger jag upp två bilder från tågluffen familjen gjorde i somras. Den första bilden är från Brasov - min bror Vilmer körde samma pose på nästan alla bilder, och jag sprang runt med kameran hela resan, så därför tog vi (mamma!) den här bilden för skojs skull, haha. Den andra bilden är från Cefalú i Sicilien. Glad, men något kisande av den starka solen.
 
Och snart är det jul. Det tycker jag är helt galet. Vad hände? Men njuta det ska jag göra. Kram på er!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0