En underbar månad!


I helgen var jag i Stockholm och hälsade på Fabian. Det gör mig alltid lika glad att träffa honom. Den bästa julklappen i år är att han flyttar hit och börjar jobba här i Umeå vid nyår. Wiiiie! Det är snart ett år sedan han flyttade till Stockholm, och nu flyttar han hem igen. En annan rolig grej som har hänt är att polisen ringde oss för någon vecka sedan och sa att de har hittat en del stöldgods, varav några grejer var våra! Vi hade ju inbrott i vårt förråd för 1,5 år sedan, och då stals det bland annat ett par skulpturer jag gjort, fotoböcker, kläder och så vidare. Och de sakerna har de hittat! SÅ glad! Och julen ska spenderas i stugan, som jag saknat så, och det känns fantastiskt. Sen kommer bästa Hilda hem vid nyår och jag får träffa henne igen. Life couldn't be better. 
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Älskar verkligen första bilden!

Svar: Tusen tusen tack Klara!!
Matilda

2013-12-13 @ 13:39:00
URL: http://marklundklara.blogg.se
Postat av: Fabian

En fantastisk månad! :D Första bilden är FANTASTISK!! Vi måste diskutera om den kanske skulle passa på väggen i en snygg ram! ;)

Svar: Verkligen en helt underbar månad! Tack hjärtat <3 Ja, upp på väggen borde den verkligen åka! I en snygg ram helt klart!
Matilda

2013-12-13 @ 15:12:02
URL: http://www.photobyfabbe.se
Postat av: Hilda

MEn gud vad roligt att höra att Fabian flyttar hem igen! :D Blir så glad för er skull <3 och vilken tur att polisen hittat era saker så ni kan få tillbaka dem. Saknar dig, kramisar

Svar: Ja! <3 Saknar dig med, bästa bästa du <3 Ingen som förstår en så bra som den bästa personen i världen! <3 Kram!
Matilda

2013-12-13 @ 20:26:05
Postat av: Katarina

WOW vad jag älskar den första bilden (de andra var också jättefina)!!

Svar: Tusen tusen tack Katarina! Det värmer verkligen!!
Matilda

2013-12-14 @ 19:01:16
URL: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0