Best moments of Uno och Rut



Alltså. Kärleken till dessa två är helt ofattbar. De ger mig alltid något annat att tänka på, och framför allt skratta åt! Här har ni ett par samlade ögonblick á la Uno och Rut. Rut som är lite tillbakadragen och helst sover ifred i sovrummet, men som ibland blir helt galen och vill ha mat, och som gärna ockuperar min kudde på morgonen för att jag ska stiga upp. Hon som kan komma fram till mig och jama för att hon ska få sitta i mitt knä och bli kelad (hon ska helst sköta det själv, bara man har ett ansikte eller en hand i närheten så fixar hon resten). Uno som är lite knasig och är sötare än Edward Cullen, sover på de mest konstiga sätt med tassarna i vädret, eller under tröjor eller täcken (eller mattor för den delen). Han älskar att titta på tv - beroende på program (Bröderna Lejonhjärta, Uppdrag Granskning och djurfilmer går hem). Han leker gärna med mattor, kikar gärna in i skåp när man öppnar dem, frysen är till exempel otroligt intressant enligt Uno! Han har även, idag faktiskt, lärt sig öppna skåp. Vi har som tur är barnlås på skåpet med deras mat, annars hade han nog glufsat i sig all mat någon natt när jag inte ser eller hör. Våra små bustroll som man helt enkelt inte får nog av! Så. Då fick ni veta vad jag hade på hjärtat idag, haha. ;-) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

så söta dom är :)

Svar: Ja :)
Matilda

2013-02-17 @ 23:43:20
URL: http://rebeckhaam.blogg.se
Postat av: Anita

Å så söta! :D

Svar: Tack! :D
Matilda

2013-02-18 @ 11:46:58
URL: http://siliiins.blogg.se/
Postat av: Fredrik Larsson

Åh jag älskar katter. Vad fina dem är. :D

Svar: Jag älskar också katter - speciellt våra ;) Tusen tack!
Matilda

2013-02-18 @ 13:04:18
URL: http://www.fredlarsson.blogg.se
Postat av: Anna

Rut. Älskar namnet!

Svar: Ja, det gör vi också! :-)
Matilda

2013-02-21 @ 09:47:43
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0