Uno i mörkret


Idag har vi hunnit tvätta tidigt på morgonen och sen har jag pluggat efter det. Har även fått ett paket som jag ska hämta ut på posten lite senare. Kul! Katterna har busat som två galningar idag, och efteråt låg de och flåsade som två hundar, haha. Kom just på att jag har sagt för flera månader sedan att jag ska fota lite bilder från lägenheten, vilket inte har blivit av ännu. Ett par bilder där, och ett par här, någon gång då och då. Sååå.. Det jag försöker säga är att det kan ta ett liiitet tag innan bilderna dyker upp, men nu börjar det mesta bli färdigt här hemma. Sovrummet känns så mycket "oss" det kan bli, saknas bara en string-bokhylla. Köket är lite svårare att göra något åt, samma med vardagsrummet. En ny matta har vi i alla fall köpt och den gör verkligen sitt! Så när vi har röjt undan lite (vi har ett par kartonger ståendes lite här och var i lägenheten för katterna älskar att leka i dem) så ska det bli ett par bilder. Hehe.
 
Fram till dess får ni stirra er blind på denna bild!
 

Kommentarer
Postat av: Ellen (alatariel)

Du har ju hunnit med en hel del idag! Super cool bild! :)

Svar: Ja, jag har nog det! Tack!! :)
Matilda

2013-01-25 @ 13:50:33
URL: http://alatariel.papper.fi
Postat av: Olivia

vilken cool bild (:

2013-01-26 @ 23:03:57
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0