Stockholm


I helgen var jag i Stockholm - igen. Jag fotade bröllop där, så det fanns en bra anledning! Bortsett från att träffa Fabian då förstås! Nu lär det dock dröja ett tag tills jag åker till Stockholm...  Men men! Hur som helst, de kommande veckorna har jag fullt upp: det är bröllopskonsultationer, fältstudierapporter, tenta, undervisningsplanering och reflektionsuppgifter som ska lämnas in innan terminen är slut. Och sen ska jag såklart redigera bröllopsbilder också, vilket jag ser fram emot! Jag har inte varit särskilt aktiv med bloggen, jämfört mot vad jag varit förr. Samtidigt resonerar jag som så att det är bättre att uppdatera när jag har nåt jag vill få ur mig, än att försöka uppdatera utan nåt att egentligen säga. På det här sättet tröttnar jag inte på bloggen (vilket jag gjorde när försökte blogga utan att egentligen vilja). 
 
Ni är allt bra fina mina läsare hur som helst! Därför får ni en bild att njuta av. Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Hannah Larsson

Väldigt vacker bild Matilda!!!!

Svar: Tusen tack, fina Hannah!
Matilda

2013-05-13 @ 21:06:46
URL: http://hannahlarsson.com
Postat av: Ellen (alatariel)

Alldeles jätte vacker bild!

2013-05-15 @ 15:24:21
URL: http://alatariel.papper.fi
Postat av: Fotograf Ellen Karlsson

Vad kul att du fått träffa Fabian lite :) och jag ser fram emot att få se en del bröllopsbilder här framöver :)

Svar: Ja det var verkligen härligt att träffa honom! Och ja, bröllopsbilder dyker upp - förr eller senare ;)
Matilda

2013-05-17 @ 22:23:57
URL: http://fotografellenkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0