NordanSmaks invigning


Igår åkte jag från Umeå till Luleå, för att vara med på invigningen av NordanSmak (den butik som min pappa driver). De har funnits i samma lokal i flera år, men nu var det dags för lite förändring: nu serveras det soppa, fika och smoothie. Förhoppningsvis ska det även bli lite musik som spelas där emellanåt. Butiksdelen finns fortfarande kvar! Klockan åtta höll (förkylda) jag en liten presentation om min fotografering, och sen spelades det musik, tittades på otroligt vackra tecknade porträtt och tavlor (den på hjort-djuret har en femtonårig tjej vid namn Liza Eriksson målat, och numer är jag stolt ägare till den, hihi). Ja, det var mysigt helt enkelt! Vi kom hem först kl kvart i två, och då var jag trött. Men det var det värt. Jag hoppas att alla som är i eller har vägarna förbi Luleå kikar in i butiken och handlar lite råvaror eller lunch - shiitakesoppan är att rekommendera!
 
Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Mysiga bilder & tavlan var fantastisk.

Svar: Tusen tack! Ja visst var den!
Matilda

2013-09-10 @ 16:02:25
URL: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0