Känslan av att resa


Har ägnat dagen åt att bland annat sitta och fixa med en resefotobok, och hittade även lite bilder från förra sommarens tågluff. Åh, vad jag älskar att resa. Jag läste tillbaka i pappas (familjens) reseblogg, och kunde minnas smakerna, intrycken, trängseln, händelserna, tågen, hostels... Jag hoppas verkligen att min familj gör ytterligare någon resa i framtiden, för det är de känslorna som är resa för mig. Den där känslan av kaos, utflykter, ovisshet, närhet och så mycket mer det inte går att sätta ord på.  
 
Och för att avrunda bjuder jag på en bild på min kära mamma (hon gör den pose som blev min lillebrors signum).
 
 

Kommentarer
Postat av: Life of Johanna

Härlig bild! =)

Svar: Tack! :)
Matilda

2014-06-09 @ 19:00:05
URL: http://lifeofjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0