När Linus tog studenten


Min fina lillebror tog studenten förra veckan. Jag har fortfarande så svårt att hänga med och förstå att de där små pluttarna håller på att bli vuxna. Även om jag har haft och har mina stunder då jag bara är så irriterad på min familj, så kan jag säga att min familj verkligen är helt fantastisk, och mitt hjärta växer bara mer och mer för mina underbara bröder! Jag är så glad att jag har dem! Och nu var det Linus tur att ta studenten. 
 
Hans klass hade dock lite otur med sitt flak, då deras elverk exploderade och började brinna. Komiken i det hela var att de hade gått elprogrammet i tre år. Därefter startade inte deras traktor, så det dröjde många minuter (och alla andra flak hann åka iväg) innan de kunde rulla ned på stan.
 
Bästa Linus, stor kram till dig!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida - foto & häst

så härliga bilder :D

Svar: Tack! :D
Matilda

2014-06-30 @ 22:24:26
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: enkaktus.blogg.se

Sjukt fina studentporträtt! Gillar de svartvita allra mest :)

Svar: Tusen tack! :)
Matilda

2014-06-30 @ 23:04:22
URL: http://enkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0