Drömmar


 
Så fort skolan kom igång fick jag en hel del att göra. Det är mycket som händer den här hösten, och som jag längtar. Och jag drömmer, om något helt annat än vad jag gör nu. Precis om det där som jag tänker mig att jag vill att mitt liv ska vara. Idag ska jag träffa Hilda, som bestämt sig för att bli umebo. Jag ska försöka nästla mig in i hennes fullspäckade liv, och njuta massor av att - efter tio år - återigen ha henne på ett par kilometers avstånd. Kärlek! Och dessa bilder ovan på Maja representerar så fint precis vad jag känner. Livet. Drömmar. Här och nu.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jätte fin bild, med ljuset och allt!!

Svar: Åh, tack Alexandra!!
Matilda

2014-09-04 @ 21:29:09
URL: http://alexihellberg.blogg.se
Postat av: Lena

Älskar dem, ljuset, känslan, temat! cOOLT.

Svar: Tack Lena! <3
Matilda

2014-09-10 @ 20:49:04
URL: http://fames.se/lenasplace

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0