New Zealand


Sakta men säkert har det börjat gå upp för mig... att jag ska åka till Nya Zeeland om 16 dagar! Den första månaden ska jag ha praktik, och sedan ska jag bara resa runt och se så mycket som möjligt. Och då tänkte jag att någon av er säkert har varit till Nya Zealand och kan ge tips om vad jag "måste" göra, och vad som ni tyckte var roligast/intressantast/mysigast när ni åkte dit? Och finns det någon miljö som jag som fotograf inte vill missa? ;-)
 
 
En bild från när min familj var i Rumänien. Den här gången kommer jag resa på egen hand, vilket känns både spännande men också lite tomt (vem ska jag fota då? haha). 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har inte vart där men om du gillar Sagan om ringen filmerna så kanske de skulle va spännande att se de små stugorna som de små hobbitsarna bodde i. Det kan nog va spännande att se även fast man inte gillar filmerna.

Svar: Tack för idén! Jo, det har vi tänkt göra, ska bli superkul :D
Matilda

2014-09-30 @ 09:26:09
Postat av: Emma

Åh, det är snart ju! Förstår att du är nervös. Det kommer säkert bli jättespännande! Du får ju vara min förebild nu inför min eventuella resa nästa år! ;) Ska bli kul att se alla foton därifrån. Ska svara på ditt fina mejl snart! <3 Kram!

Svar: Ja, visst är det snart? Har inte själv fattat det riktigt än, haha. Ja, det kommer bli superskoj! Men nervöst att bo hos en familj som jag inte träffat förut, hoppas de är trevliga ^^ Gör så! Kram <3
Matilda

2014-09-30 @ 18:35:00
URL: http://xiaomei.blogg.se
Postat av: lina

Åh vad kul! Ska du resa helt själv? :o

2014-10-02 @ 15:50:13
URL: http://rivnafasader.blogg.se
Postat av: Lina

vågat att åka själv! Ser fram emot att se bilder från din resa!

Svar: Ja, lite kanske.. :) Jag ska bo hos en familj där i en månad, så det känns inte så farligt ^^ Ja, jag ser fram emot att fota!
Matilda

2014-10-02 @ 19:00:51
URL: http://rivnafasader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0