om att uppdatera bloggen


Ibland känns det som att jag borde uppdatera min blogg oftare, men när jag väl uppdaterar ofta känns det så påtvingat, märklig känsla och svår att beskriva. Och anledningen är väl för att jag inte riktigt vet vad jag ska lägga upp, eller skriva. Så - jag tänkte fråga er: Vad vill ni läsa om? Vad vill ni hitta på bloggen när ni kommer in hit? Hur ofta uppskattar ni att se inlägg publiceras på bloggen? Och har ni några frågor eller funderingar? Fråga, så svarar jag! Kram!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hade varit roligt att se mer av vad du gör om dagarna. Från när du är på stan, ute på promenad, nåt nytt du handlat osv. Dina bilder är fantastiska :)

Svar: Tack för tipset Sofia! Jag kan försöka uppdatera om något sådant. :)
Matilda

2014-09-28 @ 23:40:35
URL: http://sofiavaha.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0