Fotopromenad genom Umeå


Det var så länge sedan jag tog en fotopromenad, antagligen ett par år sen (borträknat under resor såklart). Jag har aldrig gått runt i Umeå bara för att fota. Kan bero på att jag tycker att Umeå inte är så väldigt inspirerande. Igår slog jag följe med Hilla och så promenerade vi runt, pratade och fotade. Till en början var det segt som bara den, att fota alltså. Jag såg inga motiv. Kanske är det så att en måste tvinga sig själv till saker då och då, för efter en stund så kändes det så mycket lättare. Det var kul! Mitt favoritmotiv är fortfarande människor, så det blev en del bilder på Hilla också. Hon är en helt underbar människa! Kika in på hennes hemsida genom att klicka här.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag tror du har rätt i att ibland måste man tvinga sig till att fotografera om det ska komma någonstans, titta bara på dessa bilder, de är så sjukt fina. Måste börja ta med mig kameran på promenaderna med :)

Svar: Precis! Tusen tack för din kommentar Lena!!
Matilda

2015-04-18 @ 18:26:58
URL: http://thisismyphotostory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0