Tidiga morgnar


Jag tycker det är så skönt att stiga upp tidigt och sätta igång med dagen... När vi kom hem från Nya Zealand vaknade jag kl fyra, eller strax innan, utan väckarklocka - det var rena himmelriket. Sen kom jul och nyår och kastade omkull det, haha. Nu har jag sakta börjat vänja mig vid tidiga morgnar, men jisses så trött jag känner mig istället, fast det vänder nog snart. 
 
Har börjat en ny kurs på universitetet: NO och teknik. Wie så jag har längtat efter denna kurs, och jag tror den kommer bli så intressant och lärorik. Tycker det är så häftigt att lära mig nya saker, och speciellt sådant som berör naturen, människan eller universum. Är det fler än jag som tycker om att lära sig nya saker, bara för att lära sig något nytt? För att kanske försöka greppa hur häftigt och fascinernade universum är? Jag insåg igår att om jag någonsin tycker livet känns tråkigt eller meningslöst, så kan jag bara tänka på hur hur otroligt universum är, och hur amazing det är att jag faktiskt finns här på jorden - att människor finns, att vi lever på en planet i ett gigantiskt universum, och att allt fungerar hyfsat bra ändå.
 
Bjuder på en bild från i höstas. Älskade lillebror!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättefin bild!!

Svar: Tack!
Matilda

2015-01-20 @ 16:56:15
URL: http://sofiabjorkesjo.blogspot.se
Postat av: Anonym

fin bild

2015-01-21 @ 06:39:24
Postat av: Maria Ekblad

Åh så vacker bild!

Svar: Åh, tusen tack!
Matilda

2015-02-01 @ 10:38:46
URL: http://dreamsof.se/
Postat av: M a r i a

Vilka stämningsfulla bilder du tar! Riktigt fina! :)

Svar: Åh, tack Maria!
Matilda

2015-03-23 @ 11:09:58
URL: http://mariaefoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0